בעקבות פניית אייכלר: רשות המיסים הסירה תיוג מסית: "אברך"

    איתי גדסי 6 Comment on בעקבות פניית אייכלר: רשות המיסים הסירה תיוג מסית: "אברך"

    "ציבור שמחל על כבודו אין כבודו מחול. יש למחות על כל מקרה של פגיעה ולדרוש מיידית את תיקון המעוות. דרישה נחושה משיגה את התוצאות"- אמר אייכלר

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר ימים הגיעה פניה ללשכת ח"כ הרב ישראל אייכלר אודות פרסום באתר רשות המיסים, המציינת שהנחקר הינו "אברך".

    ח"כ ישראל אייכלר פנה לרשות המיסים והעמיד אותם על חומרת הענין. ציון העובדה שהנחקר הינו חרדי מהוה הכפשה של ציבור גדול. כשם שאין לפרסם את מוצאו העדתי של חשוד או השתייכותו האתנית, כך אין היתר לפרסם השתייכות חברתית של חשוד. זו הדבקת סטריאוטיפ שלילי על ציבור שלם.

    רשות המיסים נענתה לפניה והסירה את הפרסום הפוגע באופן מיידי.

    "ציבור שמחל על כבודו אין כבודו מחול. יש למחות על כל מקרה של פגיעה ולדרוש מיידית את תיקון המעוות. דרישה נחושה משיגה את התוצאות"- אמר אייכלר.

    לפני1

    אחרי2



    6 תגובות

    מיין תגובות
      1. ודאי תמיג להגגיש זה לחילונים שמתנכלים ליהדות ממש ככה לכתוב

      2. חילוני ללא יהדות שקורא לעצמו יהודי

    1. 5

      יש עוד תיוג שמשום מה לא מטופל – מחוז חרדי, מוכש"ר חרדי, כל התיוג הזה נועד בכדי לתת יחס שונה בנהלים ותקציב שונהולא שוויוני למשל ביחס למוכש"ר ערבי, וודאי ביחס לחינוך חילוני

    2. 4

      בתאריך ד' אדר ב' כתב הר' אייכלר מכתב לראש הממשלה בעניין אפלית המוכש"ר החרדי, הדברים פורסמו כאן באתר
      ומאז לא נשנע קולו של אייכלר, גם היום ערה הגשת בג"צ בעניין, אנו פונים לרב אייכלר להמשיך וללחוץ במקומות הנכונים
      ולא לתת למצב בו עשרות אלפי ילדים חרדים המתחנכים במוכש"ר מופלים בצורה כזו נוראית
      להלן ציטוט מן הכתבה בה הובאו דברי הרב אייכלר לפני 5 חודשים:
      במכתב חריף לראש הממשלה, שרי האוצר והחינוך, והיועץ המשפטי לממשלה טוען ח״כ הרב ישראל אייכלר כי קיימת אפליה חמורה וגזענית כלפי החינוך החרדי. העברת תקציבים לבתי ספר נוצריים מהווה הוכחה – לטעמו – לאמיתות ונכונות קביעותיו הנחרצות.

      "הגדילה לעשות החלטת הממשלה להוסיף אפליה לטובת מוסדות המוכש"ר הנוצריים", כתב אייכלר, "ולהקציב להם 50,000,000 ש"ח ולהפלות לרעה את רבבות הילדים היהודים באותה קטגוריה. הם מקוצצים מחד, ומאידך מחויבים להעלאת שכר מורים ופעילות שאינם משולמים על ידי משרד החינוך".

      הוא ממשיך: "מדינה אנטי יהודית, לא הייתה מעיזה לעשות אפליה כה בוטה, בין נוצרים ליהודים במוכש"ר עצמו. רק "מדינה יהודית" יכולה להתעמר בילדים לומדי תורה בלי להתבייש להביט במראה של עצמה. אני רוצה להאמין שידך לא הייתה במעל הזה ולא קבעת אפליה כה בוטה לרעת ילדי ישראל ולטובת ילדים אחרים באותה קטגוריה".

      וכאן הוא עובר למסקנות: "לכן אני פונה אליך להסיר את החרפה הזאת של האפליה. ייתכן בהחלט שמגיע למוסדות הנוצריים חמישים מיליון ש"ח פיצוי על האפליה לעומת הרשתות הממלכתיות. אבל מדוע ייגרע חלקם שילדי המוכש"ר החרדי לעומת הנוצרי. זה דבר שלא יעלה על הדעת ואקווה שתפעל באוצר המדינה שיתקן את הגזענות והאפליה הנוראה הזו״ כתב ח״כ אייכלר.